23 Eylül 2013 Pazartesi

atarlı şişko ve koca göbeği

eeyyy hamileliğinde az kilo alan ve/veya bebek doğduktan sonra kilolarını hop diye veren anneler!
sözüm size...

bi gidin ya, adamın asabını bozmayın! sevmiyorum sizi, hayır kıskandığımdan falan diil, sevmiyorum işte! ühühühü...

kandırıldım ben... hamileliklerinde 38 kilo aldığını ve hemencecik o kiloların gittiğini söyleyen halalar tarafından kandırıldım! abimi doğurduktan sonra eski kilosundan daha da zayıf hale düştüğünü anlatan annem tarafından kandırıldım! ühühühü...

zaten bloğa da yazıp duruyodum hamileyken ve gitgide kilo alırken, sanırım kilo fobim var diye.. evet varmış. üstelik bu kilolar, bu koca döt ve göbek beni çok sevdi!
22 kilo fazlayla doğuma gittim, 3,750 çocuk doğurdum, eve döndüğümde sadece 2 kilo vermiştim!! emzirirken verirsin dediler, veremedim, zaten pek emziremedim de... çocuk hareketlenince verirsin dediler, veremedim... şimdi de herkes "ama 7 ay oldu nerdeyse hala şişkosun" diyo ve ben onlara 10 kilo fazlamla, koca dötüm ve göbeğimle vurmak istiyorum!

e tabi aslında biraz spor, biraz boğaz kısmak da lazım sanırım bunlardan kurtulmak için, ama bende onlar yok malesef... yıllarca öküz gibi yiyip tığ gibi dolaşmamla nam salmış ben, şimdinin dubası olarak nasıl kilo verilir, nasıl rejim-spor yapılır bilmiyorum! sığmayan kıyafetlerim dolapta zayıflamamı bekliyo, bense buzdolabının başında ne atıştırsam derdindeyim!

ama buna bi son vermem lazım. madem ki rejim yapamıyorum, nam nam nam her şeyi yiyorum, bari spor yapayım dedim ve bugün araştırmaya koyuldum. göbek eritici basit egzersizler buldum. ilk örnek şu video:




oldukça basit egzersizler... benim gibi hayatında hiç spor yapmamış tembel tenekeler için bile ideale benziyo... bakalım, yapıp size sonucu yazarım. sanırım yemeyi de biraz azaltsam hiç fena olmicak.. hmpf!

vermeyin oğlum hemen şu kiloları! ya da hamileliğinizde çok kilo alın. sonra biz şişkoları depresyona sokuyosunuz, olmuyo! adamın asabını bozmayın uleyn! (atarlı şişman iş başında)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...