8 Temmuz 2014 Salı

hop 16. ay :)

yazmaya ara vermemek lazım tabi :) 
şubattan temmuza epeeeyyy vakit geçmiş. 5 ay bi bebenin hayatında çok uzun bi süre demek :) 

martta 1 yaşına girdi can. doğumgününü yazmıştım aslında, taslak olarak kalmış, az önce de yanlışlıkla siliverdim. neyse, zaten fotoğraflarla bol bol hatırlanacak bi doğumgünüydü. zaten sadece fotoğraf ve videolardaki güzel anılar hatırlansa yeter de artar bile :)

yazmaya değer 2 notum var bu gecelik;

ilki, evet başardım! hep bebemin yanında olamamaktan her şeyini kaçırmaktan şikayet edip durdum ya burda, haziran başında işi gücü bıraktım! sadece oğlumun anasıyım :) 
aslında niyetim yaz boyu, 3 ay bu keyfi sürmekti ama iş beni bırakmadı, ağustosta tekrar başlıyorum. ama şunu anladım ki özümde mikemmel bir ev hanımıyım... biri "boşver, çalışma" desin, anında peki derim :) 
yani oğlumla dolu 2 koca ay, 1 aydan fazlası bitti bile.. ama çok mutluyum, bebemin en yorucu, en hareketli, en laftan anlamaz ama en güzel zamanını onunla geçiriyorum :)

ikincisi ise, o meşhur kelime: "anne"... can doğduğundan beri anne diyo zaten :) hatta bebekken annieee diye ağlardı benim oğlum :) velhasılkelam, benim kuzu artık 16 aylık. ilk ne zaman anne dedi dolu dolu, hatırlamıyorum. ama şimdi hep diyo :) hep :) sabah yataktan kalkar kalmaz "anne" diyo... hatta "anne anne annee anneeeee annöööeeee" diyo :)))) yataktan kalkıp kahkaha atıp odasına varış süreme kadar uzuyo bu anne'ler :) 
zaten bi anne var, bi de annane :) başka anlaşılır kelimemiz yok henüz. a'dan b'ye geçsek baba da diycez ama :)

16. ay süpermiş gençler :) bi de sabahın 6-7sinde uyanmasak, bizden mikemmeli yok :) o kadar da olsun ama dimi :) sonuçta akşam 9'da gece uykusuna yatmak ayrı bi mikemmellik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...