27 Şubat 2014 Perşembe

bir senede neler değişir hayatta

geçen sene bu vakitler nasıldım acaba.. hatırlayamıyorum ya.. 26 şubatta yazdığım yazıyı okudum şimdi,  o güne gittim tekrar:) bi sene ne çabuk geçmiş.. 2 gün sonra tam 1 yaşında olcak Can.. halbuki geçen sene bu vakitler karnımın içinde sıkış tepiş beklemekteydi..

ilk yaşgünü için acemi anne ufak ufak hazırlandı tabi.. yine her zamanki gibi bambaşka şeyler hayal edip elimdeki imkanların en iyisini çıkarmaya çalıştım.. bakalım cumartesi neler olcak..

bu arada Can ilk adımlarını attı geçen hafta:) hala tam yürüyemese de 2-3 adımlık kısa mesafeler katedebiliyor:) onun için küçük bizim için mutluluk dolu adımlar:) bi aya peşinden koşuyo oluruz muhtemelen:) ama hala ne bi anne ne bi baba, tek lafımız "mem mem":)

uykularımız daha bi düzenli, geceleri sadece 2 kez mamaya kalkıyor, o kadar:)

cumartesi partimiz evde:) tanıdık eş dost bu yazıyı okuyan hepinizi bekleriz:)
bi yılda insan hayatı ne kadar değişiyo, belki biz 32. yaşla 33. yaşımız arasında bir fark göremiyoruz ama bi bebek için, Can için bu bi sene ne demek hepimiz cumartesi görücez:) bekleriz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...