9 Mayıs 2015 Cumartesi

şöfer bey inecek var, oğlum dur kusma

zaman gerçekten çok ama çok hızlı geçiyor, ve bunun tek gözle görülür kanıtı da bebekler!
daha önce de yazmıştım bunu, tekrar yazmak istedim. çünkü can artık bir bebek değil :) bebeklik kategorisinden çıkalı tam 2 ay oldu. şu kadar aylık kavramları bizim için bitti, artık 2 yaş 2 ay kavramı hoşgeldi :)

kısaca arada geçen süreci (18. aydan 26. aya) özetlemek gerekirse;
18. ayda da yazmıştım, 18 aydan sonrası bence çok çok zor :) maksimum hareket ve minimum söz dinleme...
2. yaşında son aşımızı da olduk ve aşı defterini ilkokula kadar kapattık çok şükür :)
bu arada can'la 4 aydır yalnızız. annane gitti, oğlumla ikimiz kaldık.
can hala tam konuşamasa da her geçen gün biraz daha fazla kelimeyle derdini anlatmaya başladı. ama tabi ki favorimiz "anne". 10 saniye içinde hiç durmadan 50 kez anne diyebilir :)
2 yaş sendromu henüz görünürlerde yok. umarım böyle hafif atlatır geçeriz.

can'la her gün kendimizi yollara vuruyoruz, parklara, sahile, ve metronun bizi götürebildiği her yere :) sadece metroyla gezebiliyoruz çünkü kabus gibi bir sorunumuz var: yol tutması!
geçen yaz başladı bu kabus. araba, minibüs, otobüs, neye binsek maksimum 15 dakika sonra can'a bi haller oluyo ve önce terler boşaltıyo, sonra da içinde ne varsa :(

bir tek metroda ve gerçekten çok kısa mesafelerde kusmuyo. şimdilerde konuşması geliştikçe kusacağı zaman "bitti, bitti" demeye başladı, böylesi benim için de kolay, hangi araçtaysak kusmadan inme şansımız oluyo. ama gerçekten ikimizin de keyfini kaçırıyo bu durum. ailecek haftasonu bi yere kahvaltıya gidemiyoruz mesela. bütün uzun yolculukları gece yapmak durumunda kalıyoruz.
ilaç kullanmak istemiyorum daha çok küçük diye.
bi yara bandı meselesi duymuştum, göbek deliğine çapraz bağlanan iki yara bandı kusmayı engelliyor diye, ama bize çare olmadı malesef.

yana yakıla bu duruma çözüm arayışındayım. bütün bulduğum siteleri, forumlardaki yorumları okudum ama bize uygun bi çözüme henüz denk gelmedik. son okuduklarımın arasında fasülye yutturmak var. bizim caniko yutabilir mi emin değilim :) o kıvama geldiğinde onu da deniycem!

velhasıl, tüm gezme keyfimizi kısıtlayan yol tutması haricinde bizde işler güçler yolunda.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...